Capricorn IC - Eldsberga IBK

Hmm vet inte riktigt hur längesen det var jag bloggade, men skit samma. Jag har inte orkat och haft lust och jag bloggar ju bara när jag vill! Idag har jag i varje fall spelat match med flicklaget.

Jag kan ju inte påstå att vi inlede matchen så bra, spelet var väldigt svajigt men vi hade ändå kontroll på det. Sista perioden var ju bättre, då satte vi många av skotten som vi hade vilket vi inte gjorde så bra i de två första perioderna. Men vi vann med 11-0, kan man kalla det utklassning??? - Det tycker jag!

Period 1
06.34 Mål 1-0
Sofia Andersson
Capricorn IC
06.49 Mål 2-0
Alexandra Olsson
(Elin Berntsson)
Capricorn IC
Period 2
06.35 Mål 3-0
Rebecca Pettersson
(Elin Berntsson)
Capricorn IC
Period 3
00.13 Mål 4-0
Rebecca Pettersson
(Elin Berntsson)
Capricorn IC
00.30 Mål 5-0
Sofia Andersson
(Lovisa Köllerström)
Capricorn IC
04.07 Mål 6-0
Ellen Olofsson
(Linn Andersson)
Capricorn IC
04.51 Mål 7-0
Sofia Andersson
(Lisa Arvidsson)
Capricorn IC
06.04 Mål 8-0
Elin Berntsson
Capricorn IC
06.08 Mål 9-0
Sofia Andersson
Capricorn IC
07.06 Mål 10-0
Rebecca Pettersson
(Linn Andersson)
Capricorn IC
09.26 Mål 11-0
Sofia Andersson
(Felicia Johansson)
Capricorn IC

Efter ett par dåliga matcher känns det som att vi nästan är tillbaka på rätt spår igen, skönt! även om det är tråkigt att vi sumpat chansen att vinna serien. Men, men, That's life!

Kommentarer

Lämna gärna ett spår efter dig här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Vad heter din blogg om du har någon?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0