Warberg IBF - Capricorn IC

Idag var det match med 94-laget. Matchen började kl 9 på morgonen!!! Det borde inte ens vara lagligt att lägga en match så här tidigt på morgonen. Så jag kan säga att kvällen igår var lugn med en mysig filmkväll hemma hos Isabelle.

Vi har ju mött alla lag i serien innan och inte förlorat någon match bara spelat lika 2 och Warberg var ett av de lagen vi spelade lika med. Men idag fick ett morgontrött och krassligt Capricorn känna av sin första förlust. Det var riktigt jävla tungt! Nu menar jag inte fysiskt tungt utan psykiskt. Var helt knäckt resten av dagen. Det jag är besviken på är att jag vet att vi kan så mycket bättre och men tydligen inte just idag när vi möter ett av de bästa lagen i serien.

Förlust med 3-1....... och vi har nu en minimal chans att vinna serien.

Kommentarer

Lämna gärna ett spår efter dig här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Vad heter din blogg om du har någon?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0