oj vad tiden går!

Herregud vad tiden gå fort! Fortsätter den så här känns det som om jag snart fyller 20 ju... eller näe det är ju mer än tre år kvar men ändå. Har upptäckt att jag inte skrivit om förra helgens två matcher, beror på att jag flyttade förra helgen så det har inte hunnits med helt enkelt.

Sen tänkte jag även passa på att nämna att jag har sjukt mycket i skolan de kommande veckorna, jag vet inte riktigt hur jag ska överleva men på nått sätt gör jag väl det. Jag får väl också skylla mig själv lite att det är så mycket nu jag hade ju kunnat börja plugga mycket tidigare. Till exempel på studiedagen vi hade i tisdags kunde jag ju tagit tillfället att plugga jättemycket men istället låg jag i sängen och var bakis hela dagen. Fast man måste ju faktiskt få ha lite kul också!


Nytt hem = nya miljöer!
Tog bilden igår, det är faktiskt rätt fint där jag bor nu!

Kommentarer

Lämna gärna ett spår efter dig här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Vad heter din blogg om du har någon?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0