Falkenbergs IBK - Capricorn IC

Okej igår (lördag) var det match med damerna mot Falkenberg, ett lag som vi vann med 5-1 över i höstas. Vi hade bestämt att Johanna skulle stå i mål och jag vara reserv eftersom jag ändå skulle spela en match idag (söndag). Men ca 16-17 min in i andra perioden hoppade Johannas knä ur led. Jag vet som tur är inte hur det känns men kan föreställa mig hur otroligt ont det måste göra. När ambulansen kom fick hon massvis med morfin men hade ändå sjukt ont. Vet inte hur det gick med hennes sen när hon kom till akuten i Varberg men hoppas verkligen hon blir bra.

Så jag fick hoppa in helt ouppvärmd och släppte sen in ett mål men då var matchen redan förlorad i princip eftersom vi låg under med 4-1 då. Matchen slutade alltså med förlust med 5-1 för oss.

Period 1
04.11 Mål 0-1
Ellen Olofsson
Capricorn IC
13.21 Mål 1-1
Jennifer Stensson
(Karolina Strömberg)
Falkenbergs IBK
Period 2
03.04 Utvisning U2
(Hands)
Capricorn IC
11.11 Mål 2-1
Jennifer Stensson
(Sofia Jönsson)
Falkenbergs IBK
16.07 Mål 3-1
Emma Karlsson
(Helga Andersson)
Falkenbergs IBK
16.37 Mål 4-1
Jennifer Stensson
(Felicia Havagård)
Falkenbergs IBK
Period 3
08.07 Utvisning U2
Sofia Jönsson
(Slag)
Falkenbergs IBK
16.00 Mål 5-1
Karolina Strömberg
(Malin Karlsson)
Falkenbergs IBK

OBS! Den som lagt in detta har gjort lite fel vid vårt mål eftersom det står att Ellen gjorde målet och hon var inte ens med på matchen. Jag tror det var Sofia som gjorde vårt mål.

Kommentarer

Lämna gärna ett spår efter dig här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Vad heter din blogg om du har någon?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0