Capricorn IC - IBK Nissan

Match med damlaget idag. Johanna började stå eftersom hon återhämtat sig från sin knäskada och jag stukade foten tidigare i veckan så min fot är fortfarande inte helt ok. Har inte så mycket att säga om spelet, ibland var det bra ibland dåligt. Men efter två perioder ledde de med 1-3 och Johanna ville/kunde inte stå mer så då fick jag hoppa in. Jag tycker vi spelade lite bättre i tredje och det ledde även till att vi gjorde två mål så matchen slutade 3-3. Jag är nöjd med min egen insats i och med att jag inte släppte in något mål men stod ju som sagt bara en period.

Period 1
05.02 Mål 0-1 IBK Nissan
08.28 Mål 1-1
Alexandra Trankvist
(Gabriella Trankvist)
Capricorn IC
09.23 Mål 1-2 IBK Nissan
11.16 Utvisning U2
(Otillåten trängning)
IBK Nissan

Period 2
07.47 Utvisning U2
Lovisa Nelfelt
(Hårt spel 2 min)
Capricorn IC
09.06 Mål 1-3 IBK Nissan

Period 3
02.25 Utvisning U2
Gabriella Trankvist
(Hårt spel 2 min)
Capricorn IC
09.38 Mål 2-3
Lovisa Nelfelt
(Elin Berntsson)
Capricorn IC
13.30 Mål 3-3
Elin Berntsson
Capricorn IC

Kommentarer

Lämna gärna ett spår efter dig här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Vad heter din blogg om du har någon?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0