Capricorn IC - Puma IBK

Har inte bloggat sen matchen mot warberg och det beror på att jag haft så satans mycket att göra i skolan. Och så har jag hunnit med 3 innebandymatcher mot puma, gällared och vinberg. Matchen mot Puma med 94-laget gick inte så bra, vi förlora med 2-3. Den matchen och matchen tidigare mot warberg var inte ens kul att spela, sporten som jag älskar var just då en sport som jag hatar, och de berodde inte på att vi förlorade för det gör alla någon gång, utan på hur vi förlorade. Säger inte mer än att vi var så långt ifrån att vara ett lag som man kan. Blir deppig av att tänka på det så därför tänker jag inte skriva mer om det.

Period 1
14.06 Mål 1-0
Alexandra Olsson
(Felicia Lindeberg)
Capricorn IC
Period 3
04.52 Mål 1-1 IBK Puma
09.08 Mål 1-2 IBK Puma
12.08 Mål 2-2
Felicia Lindeberg
(Alexandra Olsson)
Capricorn IC
13.22 Mål 2-3 IBK Puma

Kommentarer

Lämna gärna ett spår efter dig här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Vad heter din blogg om du har någon?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0