Stressig vecka

Ojojoj vad stressig vecka det har varit i skolan nu efter lovet, 2 inlämningar och ett prov är ju inte precis chill. Men idag lämnade jag in inlämningarna och gjorde provet, sjukt skönt. Känns nästan som jag börjar ta sommarlov redan nu eftersom vädret är underbart och livet "leker" just nu förutom då att jag saknar innebandyn sjukt mycket. Har inte spelat på två veckor ju!

Menmen ikväll har jag ivarjefall varit på en väldigt grym modevisning i nöjeshallen. Åkte mest dit för att kolla på Johannas kläder som hon designat men det var ju kul att se de andras kläder också förstås. Har precis lagt in bilderna på datan som jag tog så ska lägga in dem här snart!


Kommentarer

Lämna gärna ett spår efter dig här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Vad heter din blogg om du har någon?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0