Resumé!

Måste ta och erkänna att jag är riktigt usel på det här med att blogga! Jag kan hålla på att blogga varje dag i typ 3-4 veckor sen tröttnar jag och bloggar typ inte på en månad och sen blir jag sugen och börjar igen och så håller det på hela tiden, hahaha.

Tänkte i varje fall ge er en resumé på vad jag gjort det senaste.

• Jag har spelat innebandy. Nu i slutet av säsongen hade jag ungefär 3 matcher per helg så det har varit rätt jobbigt, fast väldigt kul! Men det suger så jävla mycket att säsongen är slut nu, hur fan ska man överleva?!

• Skolan har tagit rätt mycket tid som vanligt. Men nästa vecka är det påsklov och då ska jag.......plugga! Det tar aldrig slut.....*suck*

• Jag har tittat på massa innebandy och då menar jag ju såklart superligan, Warberg har ju gått till final nu! Så Malmö here I come på lördag!

• Jag har i och för sig också kollat på småbarn när de spela innebandycupen warbergsspelen eftersom jag var funktionär där och stod i kiosk och satt i sekitariatet. Gulligt att se så små barn spela som typ precis lärt sig hålla i en innebandyklubba.

• Jag har även gjort allt det där "vanliga" man brukar göra tex shoppa, fota, umgås med vänner, festa, kolla bb och andra program.

• Det har blivit vår nu! Underbart med sol och typ 15 grader varje dag, nästan. Så vi får la hoppas att solen ger mig mer energi till att blogga ;)

Nu får jag nog ta tag i engelskaläxan jag fick idag för att jag skolkade från engelskalektionen i fredags, underbart!


Såhär såg det ut för två årsen när warbergarna invaderade stockholms central, på lördag är det dags för det "blå tåget" att invadera malmö!


Kommentarer

Lämna gärna ett spår efter dig här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Vad heter din blogg om du har någon?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0