plugg på lovet



Det borde vara olagligt att ha massa plugg över lovet, har man lov tycker jag att man ska vara ledig och inte plugga en massa. Veckan efter lovet har vi liksom två inlämningar och ett prov, kul!

Enligt min lilla planering hade jag tänkt att göra klart inlämingarna nu på lovet så jag bara behöver plugga till provet sen nästa vecka. Men med tanke på hur mycket jag har kvar att göra på inlämningarna och hur lite tid jag har kvar på lovet så blir det svårt. Visserligen är det ganska många dagar kvar men i helgen är det full rulle!

Det blev ju inte bättre av att min gamla chef ringde mig idag och frågade om jag kunde jobba på lördag för de hade lite kris där. Pengar vill man ju alltid tjäna så det tackade jag inte nej till. Har inte varit där på nästan ett år nu sen jag slutade, men stället är nog sig likt så det ska nog gå bra.

Nu väntar plugg!

Kommentarer

Lämna gärna ett spår efter dig här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Vad heter din blogg om du har någon?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0