mitt påsklov

Jaha då var det 4 dagar sen jag blogga sist och då skrev jag ju att jag skulle plugga en massa och det har ju inte gått så bra med det. Men jag har ju gjort massa annat kul till exempel hälsat på lite folk i falkenberg, kollat på eventuella boenden och bestämt boende, ätit sjukt god middag hos mina grannar (fast vi är inte grannar nu då men det är ju bara tillfälligt), jobbat *cashing*, firat påsk med underbara människor, solat med mera.

Nu idag har jag skrivit en hel del på samhällskunskapen men har typ ändå mer än hälften kvar *suck*. Naturkunskapen vill jag inte ens tänka på, jag har inte börjat plugga inför provet och inlämningen går åt skogen! Får ta tag i den imon, jag orkar inte nu men jag måste skriva lite mer på samhällskunskapen nu i varje fall.

Byebye!♥


Såhär kan de ju också se ut när man är och handlar...hahaha... ni är så sjukt roliga tjejer!♥

Kommentarer

Lämna gärna ett spår efter dig här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Vad heter din blogg om du har någon?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0