Bra start på påsklovet!

Påsklovet hittils har varit jättebra förutom en sak, warberg vann inte sm-finalen. Är sjukt besviken och blir nästan lite deppig när jag tänker på det för jag vet så många anledningar till att warberg är mer värda guldet än storvreta men de orkar jag inte skriva nu, kanske någon annan dag om jag har lust.

Men hela dagen nere i malmö med sm-finalerna var kanonbra så det blev ju en trevlig början på påsklovet. Igår sov jag länge, solade lite, var ute och gick och sen övningskörde.

Idag vaknade jag kl 14.00 vilket inte riktigt var meningen, då hade ju nästan hela dagen gott och jag hade tänkt sitta ute i solen och plugga hela dan. Men gick ut med hunden då, åt lunch och sen solade jag och duschade. Efter det drog jag till breared för att träffa 10 tjejer från innebandy-damlaget. Vi hade tänkt att äta thaimat och chilla men restaurangen var visst stängd så vi köpte med oss mat från Stantons och åkte hem till Sarah och åt. Sen har vi bara suttit där och snackat och kollat på big brother.

Nu blir det nog ett oth avsnitt innan det blir sängen, godnatt!

Kommentarer

Lämna gärna ett spår efter dig här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Vad heter din blogg om du har någon?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0