Varla IBK - Capricorn IC

Efter 94-matchen hann jag bara gå hem, duscha, äta lunch, ut och gå med min hund och packa sen var det dags att åka till Kungsabacka för att spela match med damlaget. Fast jag spelade bara sista perioden. Tyvärr förlora vi matchen med 6-1 men jag tycker faktiskt inte resultatet speglar matchen så bra. De fick flera skitmål som de egentligen inte borde fått! Domarna var ju inte så normala heller...

Blir det bara hårdare och hårdare spel på våra matcher eller är klubbkvaliten sämre nu för tiden? Vi har börjat få som tradition att en klubba i laget per match går sönder, blir ju rätt dyrt i längden om man ska hålla på så här...

Matchhändelserna:
Period 1
06.34 Utvisning U2
Minna Gustafsson
(Otillåten trängning)
Varla IBK
14.13 Mål 0-1
Michaela Karlberg
(Gabriella Trankvist)
Capricorn IC
19.01 Mål 1-1
Jennifer Macintosh
(Minna Gustafsson)
Varla IBK
Period 2
04.00 Mål 2-1
Elina Olsson
(Linnea Andersson)
Varla IBK
06.59 Mål 3-1
Sara Hagberg
(Linnea Andersson)
Varla IBK
09.49 Mål 4-1
Andyrose Kijlstra
(Elin Bergstrand)
Varla IBK
Period 3
01.10 Utvisning U2
Gabriella Trankvist
(Otillåten trängning)
Capricorn IC
01.32 Mål 5-1
Sandra Andersson
Varla IBK
02.07 Utvisning U2
Therese Gunnarsson
(Hårt spel 2 min)
Capricorn IC
06.49 Utvisning U2
Linnea Andersson
(Otillåten trängning)
Varla IBK
10.24 Mål 6-1
Jennifer Nyström
(Rungruathai Srichan)
Varla IBK
15.54 Utvisning U2
Sandra Andersson
(Otillåten trängning)
Varla IBK

Kommentarer

Lämna gärna ett spår efter dig här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Vad heter din blogg om du har någon?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0