Onsdag

Idag har det varit en sjukt slapp skoldag. Eller egentligen så var den inte så slapp men vi hade äs hela dagen och självklart fick jag inte pluggat lika mycket som jag borde gjort. Men jag och Elin oljade faktiskt klart våra slevar. Jag hade tänkt att gör det mesta på träslöjds arbetet och plugga lite no. Men istället blev det lite no, sitta och prata och ha krig mot Alvin med överstrykningspennor. Först fick jag ett rosa streck i pannan och sen fick jag några på typ halsen/nacken. Jag målade han lite men tyvärr var det han som hade övertaget. Som tur var gick det väldigt enkelt att tvätta bort strecken. Det var väldigt kul att ha krig men så kom Linda och såg vad vi gjorde och blev arg och typ sa att vii bettede oss som tre åringar. Men någon gång så får man väl vara lite barnslig xD 

Vid tolv slutade vi och cyklade hem, jag hade följe med Lisa och William hem. När vi kom till Williams hus så var det några småbarn där utanför som jag har träffat innan när jag har varit ut med min hund. då har de typ frågat vad jag hette och så som småbarn brukar göra. Idag så typ skrek de "Hej Maja" och så skrek de hej till William och så sa de typ "Vi känner Maja". Jag börja typ skratta för jag har pratat med de två gånger innan bara och nu känner vi tydligen varann ;)

Nu ska jag strax åka och jobba, hejs svejs! :)

Kommentarer
Postat av: saandra :))

tkr jag med:)

2009-06-06 @ 00:42:27
URL: http://ssandras.webblogg.se/

Lämna gärna ett spår efter dig här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Vad heter din blogg om du har någon?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0